"If you can dream it, you can do it."

home sweet home.. i guess?

Hi allemaal!

Ik dacht het is nog even tijd om deze blog onder het stof uit te halen en een laatste berichtje te uploaden. Dit was eigenlijk mijn bedoeling nadat ik een week thuis was, maar hey, soms vergeet je iets, of heb je geen zin. Je kent ze wel, de normale excuzen. (geen idee of dat een woord is)

Ik ben inmiddels alweer een maand thuis en heb de draad gewoon weer opgepakt waar hij was blijven liggen. Voor de mensen die interesse hebben zal ik even kort zeggen wat ik op het moment doe.

Momenteel ga ik 5 ochtenden in de week naar het VAVO in Venlo om daar op havo niveau een aantal certificaten te halen, deze zouden me dan helpen met een doorstroming naar het HBO. Hiernaast ben ik weer actief bezig als leiding bij Jongnederland Ospel. En verder gebeurd er nog niet veel spannends. Ik ben op zoek naar een baan, dus openingen en suggesties zijn welkom. Het liefst iets in het weekend aangezien ik mijn doordeweekse dagen helaas moet besteden aan school en huiswerk (nooit geweten dat dat zoveel werk is). En dat is het zo'n beetje.

Het heeft ongeveer 3 weken geduurd totdat ik heimwee kreeg naar Australië en ik ben op het moment ook alweer helemaal klaar voor een volgend avontuur. Helaas is de portomonnee het hier niet mee eens, dus voorlopig blijf ik nog gezellig in Nederland.

Iedereen bedankt voor het volgen van mijn avonturen in Australië, ik hoop dat jullie mee hebben kunnen genieten van deze schitterende ervaring. Dit zal het laatste bericht op mijn blog zijn.

Liefs, Amber

Reacties

Reacties

Toos Broens

Nou Amber je bent in ieder geval weer goed bezig!

En wat een baan betreft, ik zag deze week ergens staan dat ze bij de Dorpsherberg nieuwe mensen nodig hebben.
Misschien iets voor jou???En succes met je studie. groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!