"If you can dream it, you can do it."

Een mundane leven

Hi guys!

Hier weer even een update, een minder spannend of interressant verhaal als andere keren ben ik bang. Want zoals de titel al weg geeft heb ik genoten van zowat 2 weken vol met rust en basically een normaal leventje.

Op die vrijdagavond waar ik mijn verhaal afsloot heb ik dus de overnight bus naar Sydney gepakt. Hier kwam ik smorgens rond 6uur aan, iets vroeger dan gepland, dus een warme chocomel en wat gewandel verder ben ik op de trein naar Richmond gestapt. Hier heb ik genoten van nog een lekker dutje met mijn backpack als kussen, om vervolgens aan te komen in Richmond wat dus wel een beetje voelde als thuis komen. Vooral toen Janelle helemaal vrolijk aankwam om me een dikke knuffel te geven en mee te nemen naar huis.

Ik zal een korte beschrijving geven over wat ik heb gedaan over de afgelopen weken, maar geen dag tot dag beschrijving aangezien er een hoop dingen tussen zitten die niet erg interressant zijn. Mijn dagen bestonden uit uitstapjes naar het winkelcentrum, het centrum van sydney, bondi beach, markten, ikea en een Nederlands cafe. Dat laatste zal ik wel nog even op in gaan. Ik was me dus aan het bedenken wat ik met het gezin kon doen als een bedankje voor al de moeite en het feit dat ze me zolang bij hun hebben laten wonen. Na wat onderzoek en berichtjes op de Dutchies in Australia fb groep kwam ik er dus op uit dat er een Nederlands Cafe is in Sydney. Op zondagmorgen gingen we hier dus met zijn alle heen. En wauw wat een gebouw haha. Als je binnen komt begint het met een supermarkt die vol staat met allemaal Nederlands producten, je zag speculaas, drop, zwitsal, hak etc etc. Het volgende stuk bestond uit een cafe dat was ingericht in een nogal ouderwetse stijl, inclusief de tapijten op de tafels. En hierna had je nog een stuk vol met oranje, oude muziek (en dan bedoel ik heel oude muziek aangezien ik niemand herkende) en natuurlijk delfts blauw. De rest vond het helemaal geweldig en zullen ook zeker nog eens terug gaan.

Hiernaast bestonden de meeste avonden uit het kijken van films aangezien ik met James zowel de extended edition van Lord of the rings heb gekeken als alle delen van de hobbit. En natuurlijk nog een hele hoop romkoms met Janelle en Jo.

Maar ik heb natuurlijk niet helemaal niks gedaan. Ik heb het laatste deel van de trip gepland, ofja de grote lijnen hiervan. Vanavond vertrek ik met de overnight bus van Sydney naar Melbourne. Waar ik een hostel heb geboekt en zowat 3 weken zal blijven. Ik weet dat ik in ieder geval de Great Ocean Road ga doen in die tijd, maar weet verder nog niet wat voor activiteiten of uitstapjes ik zal gaan doen. Op 18 Augustus ga ik met de overnight bus naar Adelaide om hier op vrijdagnaar TATINOF te gaan. (TATINOF = the amazing tour is not on fire, een live show van 2 van mijn favoriete youtubers). Waar ik ontzettend veel zin in heb!! Om die 2 dagen in Adelaide door te brengen, vervolgens de dag bus terug te nemen naar Melbourne en hier mijn laatste paar dagen door te brengen voor ik op 26 Augustus weer naar huis ga! Wat nu inmiddels dus al minder dan een maand is.

Ik zal jullie halverwege mijn trip in Melbourne een update geven, zowel als op mijn laatste dag voor ik naar huis kom. Wat inhoud dat jullie hierna nog 2 verhalen kunnen verwachten. Ofja misschien 3. We shall see.

Ik hoop dat jullie allemaal genieten van de zomervakantie en het warme weer thuis. Ik ga nog vollop geniet van mijn laatste maand hier en dan zien we elkaar snel weer!

Reacties

Reacties

Bart

Klinkt goed! Wij gaan ons hier klaar maken voor het kamp met de 40+ groep morgen en daarna vanaf zondag het kamp met de Flapdrollen!!! Ik heb er zin in! Volgend jaar ben jij er weer bij hopelijk :-) Geniet er nog van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!