"If you can dream it, you can do it."

Update

Hi guys!

Sorry dat ik even afwezig ben geweest, ik ben niet echt in de goede stemming geweest om te schrijven. Laten we het maar gewoon een 'Writersblock' noemen. En aangezien ik vanaf morgen een drukke week tegemoet ga maak ik vandaag de tijd om jullie weer even op de hoogte te brengen. Dus nu krijgen jullie gewoon 2 verhalen in 1 dag, wat een feest.

In mijn laatste verhaal had ik het over de zoektocht naar een nieuwe au pair. We hebben inmiddels een Au pair gevonden. Een Amerikaanse. Ze begint hier op 1 Juni, dus ongeveer een week voordat ik weg ga. Het is nog even afwachten wie haar gaat inleren. Dat is afhankelijk van Caroline's werkschema. Maar het lijkt me persoonlijk erg leuk om te doen, so we'll see. Helaas blijft ze maar 3 maanden. De reden dat ze toch komt is omdat het heel moeilijk was om een au pair te vinden die kon beginnen rond de tijd dat ik weg ga. En er waren veel au pairs voor augustus/september. Dus nu zou het iets makkelijker moeten zijn om een hierna weer een au pair te vinden die voor een langere tijd wilt blijven. Ik heb haar nog niet ontmoet, dus ik ben erg benieuwd :).

Verder hebben we Matilda's 3e verjaardag gevierd, wat groeien ze toch snel op.. Ik vind het een gigantisch verschil tussen hoe ze nu is en hoe ze 6 maanden geleden was. Het was een mooi verjaardagsfeest. Natuurlijk waren het wel een paar hectische dagen, maar het was het zeker allemaal waard. Het feest had alleen maar Matilda-veilig eten, dus het was een schitterend gezicht om haar te zien zitten tussen de rest van de kinderen en zich nergens zorgen over te hoeven maken. De bananenchips zijn mijn persoonlijke favoriet, yum.

En verder, hmm, ik heb tussendoor een hoop werk dagen gehad. Wat voornamelijk inhoud dati k veel knutsel en films kijk. Yes, ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog eens, au pair zijn is een geweldige baan.

Ik ben de zaterdag en zondag met pasen op en neer gereden naar Lightning Ridge om daar naar het paas festival te gaan. Dit was een nieuwe en bijzondere ervaring. Het helpt natuurlijk mee dat Lightning Ridge zelf al een erg bijzondere plaats is, met officieel 2000 inwoners en meer dan 7000 postadressen. Zoals Caroline en Gavin het noemen, de perfecte plek om te verdwijnen. Nu zou je denken dat ze er heel subtiel mee om willen gaan, maar nee. Bij binnekomst in De Ridge stond er een inwonersaantal bord en ipv een aantal, stond er een vraagteken.Hier heb ik was rondgewandeld op de zaterdag. Op zondag ben ik terug gereden en kwam ik er vervolgens achter dat ik mijn portomonee was vergeten... Yes, heel slim, hoe ik het voor elkaar heb gekregen snap ik nog steeds niet. Dit hield in dat ik helaas geen Dutch Pancakes, oftewel poffertjes, kon eten. Ja over toeval gesproken, er was een ware poffertjes kraam op het festival. Vervolgens ben ik naar de biggetjes race gaan kijken. Dat was ongelofelijk schattig. En vervolgens na nog wat meer te hebben rondgedwaald ben ik maar weer naar huis gereden. Het festival zelf was een erg bijzonder gezicht. Ik hoop binnekort nog eens terug te gaan naar De Ridge om een tour in een van de opaal mijnen te doen.

Verder heb ik nog een keer opgepast bij een collega van Caroline. Heb ik het extra baantje als schoonmaker op me genomen, nadat onze schoonmaker ineens verhuisd was. En heb ik op de kids gepast samen met Gavin's moeder.

Time flies.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!