"If you can dream it, you can do it."

spannend nieuws!

Hi allemaal!

Ik zit op het moment op mijn slaapkamer vloer met de laptop op het bed. Fijn muziek te luisteren via nederland.fm terwijl Matilda rondjes danst in mijn kamer op de muziek. En nu denken jullie natuurlijk vertel het spannende nieuws nu maar gewoon. Maar zo makkelijk komen jullie er niet vanaf! Ik moet natuurlijk eerst een hele hoop onzin vertellen en de iets minder spannende dingen, voor ik vertel wat ik wil vertellen.

Laten we beginnen met het hoe het gaat met de zoektocht naar een nieuwe au pair. Caroline heeft iemand gevonden die ze erg aardig vind en heeft haar de au pair positie aangeboden. Ik heb zelf inmiddels ook contact met haar gehad en ze lijkt me inderdaad een erg aardig persoon. Na haar een peptalk over Walgett te hebben gegeven en haar te hebben gezegd dat ze er maar gewoon voor moet gaan, zijn we nu op het punt dat we allemaal vol spanning wachten of ze ja of nee gaat zeggen. Als ze ja zegt zijn we allemaal blij, want het is natuurlijk erg fijn als het geregeld is. We komen namelijk steeds dichter bij mijn vertrek. En als ze nee zegt houd dat in dat Caroline weer helemaal opnieuw moet beginnen met haar zoektocht. Spannend dus. Fingers crossed en hopen dat we het snel weten. (Ik hoop dat ze me vanavond kan vertellen wat het word). Helaas voor jullie houd dat in dat jullie moeten wachten tot mijn volgende verhaal, I know, flauw van mij :).

Oke wat heb ik nog meer te vertellen. Over 15 dagen zit ik op de helft van mijn verblijf in Australië. Wat ik dus erg leuk vind. Begrijp me niet verkeerd ik vind het nog altijd heel leuk hier, maar ik vind de gedachten van als ik naar huis kan ook wel fijn. Grote kans dat die gedachten drastisch veranderen wanneer ik aan het rondreizen ben, maar dat zien we dan wel weer! Op het moment ben ik een van de volgens mij weinige personen die wel weer naar huis wil. Ik lees in de facebook groepen namelijk alleen maar verhalen van mensen die absoluut niet willen gaan. Misschien dat het te maken heeft met het feit dat ik hier nu gewoon leef zoals ik thuis leef (niet zo heel spectaculair dus), en dat zal inderdaad anders zijn als je in een grote stad leeft. Maar op het moment geniet ik nog van de rust en kijk ik uit naar het moment dat mijn volgende avontuur gaat beginnen.

Nu beginnen we met een beetje spannend nieuws, ofja het is niet echt spannend dit nieuws, meer enthousiast en leuk. In mijn vorige Sydney verhaal heb ik verteld dat ik weer terug zou gaan, aangezien ze me nog zoveel meer woude laten zien. Deze week is nu dus eindelijk gepland en vastgezet. En van 8 tot 14 April is het dus zover en ga ik weer naar Sydney om te verblijven bij Caroline's moeder, broer en zus. Wat ik allemaal ga doen weet ik nog niet, dit gaan we over 2 weken bespreken wanneer Caroline's moeder hierheen komt voor Matilda's verjaardag. Ik ga in die week in ieder geval proberen wat af te spreken met mijn Travelbuddy zodat we kunnen ontmoeten voor we gaan reizen. Ja dat hoor je goed mijn travelbuddy, waarbij we dus aankomen bij het laatste onderwerp, het spannende nieuws!

Een paar weken geleden ben ik lid geworden van een hoop groepen op facebook en actief opzoek gegaan naar een travelbuddy om mee te gaan rondreizen. Ik ben hier opgegeven moment in contact gekomen met een Nederlands meisje wat rond dezelfde tijd wilde vetrekken. Nu had zij alleen al een plan voor wat ze wilde gaan doen. Nu kwam ik erachter dat ik dit dus eigenlijk wel een erg leuk plan vond. Het is anders dan wat ik in gedachten had, maar het is zeker een goed begin van mijn avontuur. Vandaag heb ik deze reis betaald, vandaar dat ik vandaag ook de tijd neem om jullie op de hoogte te brengen hiervan! Oke nu hebben jullie ondertussen wel lang genoeg gewacht en zal ik eindelijk vertellen wat we ongeveer zullen gaan doen op deze reis!
Het begint op 6 Juni wanneer ik hier zal vertrekken richting Sydney. Om de volgende dag samen met Loes (mijn Nederlandse travelbuddy) naar Alice Springs te vliegen en vanuit hier een tour naar Uluru te doen. Vanaf hier gaan we naar Cairns waar we Malin zullen ontmoeten (onze Noorse travelbuddy). En vanuit Cairns zullen we gedurende 30 dagen naar Byron reizen. Tijdens deze reis gaan we naar the great barrier reef, slapen we in een regenwoud, bezoeken we het witste strand ter wereld en nog ontzettend veel meer. Ik wil natuurlijk niet te veel verklappen anders zit er geen spanning meer in mijn volgende verhalen!

Ik heb hier nu dus nog iets meer dan 3 maanden over, in deze tijd zal ik waarschijnlijk nog wat kleine tripjes gaan maken, wanneer en wat weet ik nog niet precies. Maar ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden.

Hopelijk overleven jullie de winter thuis een beetje, ik geniet hier nog steeds van een lekker warme zomer. Hoelang dit nog door zal gaan weet ik niet. Maar voor nu kunnen we nog gewoon naar buiten in shorts en een hempje.

Tot snel.
Liefs,

Reacties

Reacties

Toos Broens

Goh Amber,wat leuk voor je!Het blijft toch een hele onderneming,en het lijkt me fijn om dat met `n paar mensen samen te doen!En het is zo 6 Juni. Spannend!!!!!! Geniet ervan.

Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!