"If you can dream it, you can do it."

Voorbereidingen

Het is al even geleden sinds mijn laatste uitstapje en laatste verhaal maar dat heeft natuurlijk een reden.

Zoals ik al een keer eerder heb gezegd leef ik hier mijn leven zoals ik dat thuis ook deed. Wat inhoud dat ik veel series kijk en veel lees. Waar ik natuurlijk totaal geen probleem mee heb. In de afgelopen wekenben ik erachter gekomen dat Australische bioscopen het niet zijn voor mij, mensen praten hier onder de film, wat een schande.Maar de hunger games marathon was evengoed erg leuk,hier ben ik heen geweest samen met mijn hostmom. De bioscoop is op een afstand van 2uur rijden, watinhoud dat ik in die tijd ontzettend veel geleerd heb over hoeAustralië in elkaar zit. Dithoud in een lijst vanalle dieren die je proberen te vermoorden en het zijn er een hoop, maar ook over de politiek en het milieu.Omde simpelste vergelijking te geven, het is alsofze hierzover zijn als wij misschien 50 jaar geleden waren.Gisteravond ben ik gaan oppassen bij een collegavan Caroline, wat erg gezellig was en hopelijk nietde laatste keer zal zijn. Maar het raarste van de afgelopen weken was toch echt de kerstboom opzetten in een korte broek en hempje. Het voelt gewoon verkeerd aan al die kerstversieringen.

Over 5 minuten worden de kids opgehaald van Child Care en zullen ze thuis blijven voor de komende 7 weken. Want hoe raar het ook is, hier begint de zomervakantie. Wat inhoud dat er hier thuis de afgelopen week contstant voorbereidingen plaats hebben gevonden. Want waar je normaal alleen je spullen pakt en je caravan inpakt, moet hier eten worden voorbereid dat met een beetje geluk genoeg is voor 2 weken. En hiernaast vinden deze week alle kerstborrels en etentjes plaats waardoor het alleen nog maar drukker is. Ik denk dat wij het treffen met een zomervakantie zonder feestdagen en een extra vakantie speciaal voor kerst.

Maar om een lang verhaal kort te maken. Zaterdag gaan wij voor 11 dagen op vakantie! Yes ik ben ontzettend enthousiast en heb er erg veel zin in. Ik gagezellig met de familie mee, maar zal er ook veel zelf op uit gaan als we op locatie zijn.We gaan naar Yamba en naar Brisbane, wat me de kans geeft om eerst te genieten van een prachtig stadje aan het strand en vervolgens nog wat dagen rond te brengen in een van de grootste steden van Australië. Ik laat mijn laptop thuis wat inhoud dat ik waarschijnlijk pas aan het eind van de vakantie foto's en verhalen zal plaatsen.

Iedereen thuis geniet van het winterse weer, ik zal hier mijn zomer gaan vieren!

Liefs, Amber

Reacties

Reacties

Marion v Hulsen

Hé Amber, geniet van je kerst/zomervakantie !!!

Mariet Broens

Hoi Amber
Mooi verhaal, gewoon Amber.
Hier heb ik vandaag ook de Kerstboom gezet maar toch met een lange broek????.
Geniet van je vakantie en wij wachten gewoon op je verslag met beeld.
Fijne kerstdagen en een happy nieuwjaar.
Groetjes Mariet

edgar

Hoi. Dat klinkt allemaal helemaal geweldig en vreemd tegelijkertijd. Kerst vieren tijdens de zomervakantie. Het moet niet gekker worden! Volgens mij heb je je draai gevonden, je leest weer als vanouds. Groetjes uit een winters Noorwegen.

Jacqueline

Heey Amber, wel apart zo in de zomer de kerstboom zetten, zullen wij niet snel mee maken????
Leuke foto van jou op fb, je zou hem zo mee nemen.
Geniet er nog van.
Hele fijne kerstdagen en een super knallend uiteinde !!! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!