"If you can dream it, you can do it."

Narrabri

Wat vliegt de tijd toch snel voorbij. Mijn eerste maand bij de familie zit er al op, wat inhoud dat de eerste maand van huis er ook alweer op zit. Tot nu toe bevalt nog steeds alles goed. Op de momenten dat het wat minder gaat denk ik gewoon aan het feit dat ik na al die jaren eindelijk in Australië ben en dat maakt alles automatisch beter. Ik kan af en toe nog niet geloven dat ik er echt ben! Afgelopen weekend naar Narrabri geweest. Een stadje op ongeveer 2uur rijden afstand. Ik denk dat ik de rit naar Narrabri het leukste vond aan mijn weekend daar. De weg erheen is net zo vlak als Nederland, alleen het uitzicht is een stuk beter. Het is raar hoe klein je je voelt als je als enige auto op zo'n verlaten weg rijd. De stad zelfvond ik niet erg bijzonder, maar het was al heel fijn omin een andere omgeving te zijn. Ikga in de komende maanden zeker nog eens terug om te gaan wandelenin Mt Kaputar National Park en om naarhetCSIROpark te gaan, waarje gigantische satelietten en telescopen kunt bekijken!Gister mijn eerste bbq gehad met leeftijdsgenoten, wat voor mij aanvoelde als een grote ongemakkelijke stap. Maar ik ben blij dat ik die stap genomen heb. Ook dat is natuurlijk iets om aan te wennen, maar ik heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt. Deze week werken en dan volgend weekend naar Dubbo, waar ik een andere Au pair ga ontmoeten. Ik hou jullie op de hoogte!

Reacties

Reacties

Mariet en Mart

hoi Amber,
ja, Time Fly's when youre having fun !
De autorit doet me denken aan Amerika, lange wegen met een uitzicht van hier tot Tokio.
Veel plezier in Dubbo en hopelijk ontmoet je daar een leuke collega Au pair.
groetjes

Toos en Ger

Hoi Amber,

Fijn dat je het naar je zin hebt!
Het lijkt me bizar als je op `n weg rijd en je komt geen kip tegen.
Goed van je dat je stappen onderneemt om andere mensen te ontmoeten.
Veel plezier.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!