"If you can dream it, you can do it."

Het Echte Leven

Inmiddels zijn we alweer 2 weken verder. Ik heb mijn eerste echte werkdagen achter de rug en mijn uren voor Oktober en November staan op de kalender geschreven. Ik heb nog steeds veel vrije tijd over, helaas heb ik nog steeds geen mensen ontmoet dus breng ik mijn tijd door op de ouderwetse manier. Met boeken en series. Ik heb mijn eerste uitstapje gepland voor in November en in December gaan we 2 weken met de familie op vakantie, waar ik heel erg naar uitkijk! Ik weet dat er thuis mensen zijn die op mijn blog wachten, maar op het moment heb ik niet veel te vertellen aangezien dit normale werk en thuis weken zijn. Zodra ik op vakantie ga of een uitstapje maak zal ik foto's en verhalen posten! Voor de mensen die ondertussen willen weten hoe het gaat, stuur me een mailtje of neem contact op met mijn familie. En zoals ik mam heb beloofd ik ga zorgen dat ik iedere maand ergens heen ga, weekend, langweekend of week. Dus ik zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden van zulke uitstapjes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!