"If you can dream it, you can do it."

The beginning

Het begon eigenlijk allemaal op 1 mei 2015.
Even hiervoor kreeg ik het idee om als Au pair naar Australië te gaan, na zelf wat research te hebben gedaan en het thuis te hebben gemeld is alles eigenlijk snel verlopen.

Aangezien ik het thuis heb gezegd betekend datnatuurlijkdat papinitatief gaat tonen. Hij moest toevallig naar Petra toe en heeft haar ingelicht. Toen heeft Sanne (wie afgelopen jaar is geweest) direct contact met me opgenomen en zijn we samen ingesprek gegaan. Na dit gesprek had ik er zo'n vertrouwen in dat ik me direct heb aangemeld bij Travel Active.

Na zo'n beetje ieder detail van je leven te hebben genoteerd, konden de documenten worden verzonden en toen was het alweer afwachten. En ja hoor toen kwam de mail met daarin het goede nieuws! Ik was aangenomen voor het Au Pair programma. Maarja wat heb je dan eigenlijk... Dan begint het allemaal pas echt. Het begint met verschillende matches die vanuit de partner organisatie naar je worden doorgestuurd. Allemaal verschillende gezinnen met verschillende interesses. Erg moeilijk maar wel heel spannend en interresant. Op gegeven moment kwam ik in contact met een gezin. Het mail contact ging zo snel dat we direct konden skypen. Super spannend was dat, maar echt een super gezellig gesprek.

Vandaag heb ik mijn overeenkomst ondertekend en is het officieel dat ik vanaf Oktober bij deze familie kan gaan wonen en hier ga meedragen in de zorg voor de kindjes.

Dit houd in dat er nu een hele hoop lijstjes maken en plannen aan komt, wat ik natuurlijk totaal niet erg vind! Zojuist mijn visum aangevraagd en zodra dat geaccepteert is kan de vlucht worden geboekt.

Ik ben ongelofelijk enthousiast en heb er ontzettend veel zin in! Nu word het aftellen.

Reacties

Reacties

Bart Konings

En vandaag is het zo ver!!! Geniet ervan en heel veel succes en plezier. We gaan je missen bij de Flapdrollen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!